Tenemos los amigos que nos merecemos: Cher y Tina


Y me alegro taaaaanto de ello!

Contraatacan con Cher y Tina! Inmensas las dos!

 

2 comentarios en “Tenemos los amigos que nos merecemos: Cher y Tina

    1. Jo sé que tenc uns amics que no els me mereixo… =D
      Fliparies! Tu en conéixes alguns dels darrers anys, però el puntasso que tenen tots és brutal.
      Aquest vídeo el m’ha enviat Michael, un amic que ens coneguerem un dia fa com a catorze anys al mig del carrer. Varem ser cul i merda uns mesos, i després va partir a València. Puc estar anys sense saber d’ell, però li envii un víndrio com el d’avui matí, i contraataca amb això en deu minuts.
      =D
      Voltros vos pensau què jo som ocurrent, però els meus amics ho són mil vegades més i moooooooltes de les coses que vos fan gràcia les m’han xivades ells!
      Són més vius, més intel·ligents, més cults i més àgils què jo!
      =’)

Responder

