Tercer #xerrem, ara sí, al Nàutic de Palma

El tercer xerrem, havia de ser al novembre, però el dia d’autos vaig tenir un problema familiar molt greu i el varem suspendre. Al desembre no vaig trobar què fos temps de fer xerrems entre lumenerets i betlems. I ara, ja som al febrer.

No sé encara com m’ho montaré perquè estic una mica orsait, però cosa farem. La intenció del #xerrem d’abans era mirar de “quantificar” (impossible) quina part de la nostra feina és assessorament al client per intentar averiguar què vol i què pot necessitar. Amos, com si fossem pitonisos, però, a vegades, de l’empatia amb el client depén què ens triin a noltros o no. I la conversa, molt m’he d’equivocar, acabaria en com cada un de noltros hem pogut redirigir clients, en quins llocs ens l’hem pegada i en quins n’hem sortit victoriosos.

Al final:  #xerrem = “experiència personal” + “teoria personal” + “criteris personals” + “aplicació de tot això” + “BATALLITAS”.

Una altre possiblitat, que m’ha agradat el post de Toni què parla de la disrupció, seria mirar d’exposar el que pensam noltros que feim diferent als altres, o quines coses hem canviat (mètode de feina o estudis, agenda, gestió del temps, priorització de tasques…) que ens han anat bé per si les puc copiar (=D).

En definitiva, segons quin sigui el perfil dels assistents, tirarem per una cosa o una altre.

No sé la dinàmica. Jo vendré carregada de post-it, rotus, cartulines i celo. Tan pot ser què me posi jo a pillar notes com què vos demani a voltros si voleu fer dibuixets.

Hi haurà, segur, CARINYO. I veuré com vos puc sorprendre…

El de sempre, si podeu venir, molaria què m’ho fesseu saber posant un comentari, i així sé lo què m’espera, ho puc avisar al nàutic. I, què no estaria mal, podria començar a preparar contingut per si (molt hipotèticament) vos quedàsseu callats. Record què la darrera vegada varem estar tres hores raja què te raja. Montar les conclusions va ser tremendo! =P

I va molar mil, per cert.

De totes formes, no hauriem de ser més de deu o dotze o no podrem xerrar tots. Serà 1.2.12. 17:00. Al Nàutic de Palma

Au, manifiéstense!

Un comentario en “Tercer #xerrem, ara sí, al Nàutic de Palma

Responder

